4 napos munkahét

Teremts versenyelőnyt cégednek a 4 napos munkahét bevezetésével!

A négynapos munkahétről sokan úgy gondolják, hogy csupán a munkáltatói márkaépítésében játszik fontos szerepet. Pedig a jelenlegi gazdasági helyzetben a vállalatok is komoly előnyökhöz juthatnak a munkaidő lerövidítésével!

Hogyan érheted el vállalkozásodban a 4 napos munkahetet?

A négynapos munkahét informatikai megközelítése nagyon hasonlít a home office-éhoz. Az a cég, aki képes arra, hogy távmunkában is megtartsa a cégvezetői kontrollt és hatékonyan tud dolgozni, annak nagyon hasonló képességei vannak, mint ami ahhoz kell, hogy a négynapos munkahét felé terelje a szervezetet.

A hatékony digitalizáció segít a vállalkozásodnak megugrani a home office utáni következő nagy kihívást!
Érdekelnek a részletek? Beszélgessünk!

4 napos munkahét előnyei

A rövidebb munkaidő egy win-win szituációt eredményez, amiből a céged és a munkavállalók is profitálhatnak!

A minőségi munkaerő bevonzása

A vállalatod a legjobb munkatársakat vonhatja be és tarthatja meg anélkül, hogy magasabb fizetést, vagy több juttatást ajánlana nekik, mint a konkurencia.

Munkaerő megtartása

A minőségi munkaerő megtartása főként azokon a területeken jelenthet óriási versenyelőnyt, ahol kevés a hozzáértő és megfizethető szakember, mint amilyen például a programozó vagy IT fejlesztő terület.

Hatékonyabb feladatvégzés

A négynapos munkahét fontos munkáltatói előnye lehet a fókuszált és hatékony feladatvégzés, hiszen így a munkavállaló motiválttá válik, hogy gyorsabban és rövidebb úton oldja meg a problémákat. Ezáltal érdekelt lesz abban, hogy fejlessze képességeit, új munkamódszereket sajátítson el és megtanulja rendeltetésszerűen kezelni a vállalat informatikai rendszereit.


Érdekelnek a részletek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot és beszélgessünk a 4 napos munkahetet támogató informatikai megoldásainkról!

4 napos munkahetet támogató rendszerek

Felhőrendszerek bevezetésével a négynapos munkahét is elérhető!
Íme 6 informatikai eszköz, ami jelentősen csökkentheti az irodai dolgozók munkaidejét

Közös dokumentumkezelés

Az olyan közösen használt dokumentumokkal, mint a Google Docs, vagy Sheets jelentős időt spórolhatnak meg maguknak a munkavállalók, hiszen a kollégák akár egyszerre is dolgozhatnak egy táblázatban vagy dokumentumban. A korrekciók ráadásul visszakövethetők és a jogosultsági beállításokkal megadható az, hogy ki milyen szintű változtatásokat hajthat végre.

Felhőalapú fájlszervezés, vagy fájlszerver

Az, hogy a dokumentumok a munkatársak saját gépei helyett a felhőben vannak, jelentős időt takarít meg a szervezetednek. A felhőből egy közös mappastruktúrában helytől és időtől függetlenül mindenki pár kattintással elérheti a szükséges dokumentumokat. Erre egy hatékony és egyszerű megoldást jelent a Google Drive rendszer.

naptár

A közös időgazdálkodás a mai világban elengedhetetlen a vállalatod hatékony működéséhez. Ha  céged vezetése rálát a munkatársak naptárára, arra is lehetősége van, hogy jobban ossza be a kollégák idejét. A közös Google Naptár lehetővé teszi a hatékony időmenedzsmentet, aminek kulcsfontosságú szerepe lehet a munkaidő lefaragásában.

Chat alapú kommunikáció

Jelentős időt spórolhat meg a szervezeted, ha a belső kommunikációra emailezés helyett chat alapú rendszereket használ. Egy csapatépítő időpontjának megszavazása, vagy egy villámmegbeszélés beütemezése sokkal egyszerűbb és gyorsabb egy közös chat felületen. A Gmailből elérhető Google Chat modulban védetten és visszakereshetően kommunikálhatnak egymással a munkatársak, sőt a céged különböző divíziói saját chat szobákat is kialakíthatnak maguknak.

Tudásbázis

A közös tudásbázis kialakítása arról szól, hogy a vállalat a fontos anyagait nem a különböző dokumentumokban vagy emailezésekben tárolja, hanem egy linkről elérhető webhelyen vagy Google site-on tartja, ami jelentősen megkönnyíti a keresést. Ez abban is óriási segítséget, jelent, amikor új munkatárs csatlakozik a vállalathoz, hiszen így mindent megtalál egy helyen.

Projektmenedzsment program

Egy projektmenedzsment rendszerben a feladatok, határidők és felelősök egyszerűen nyomon követhetők és a státuszok is valós időben látszanak. Így nem kell felesleges köröket futniuk a kollégáknak, ha tudni szeretnék, mely feladatok hogyan állnak és a vezetők is figyelemmel követhetik a projektek menetét.

Az iSolutions az üzleti folyamatokat támogató felhőrendszerek szakértőjeként segíti cégedet a felhőre való gyors és hatékony átállásra és támogatja a felhőrendszerekben rejlő üzleti lehetőségek kiaknázásában!

Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj árajánlatot!

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.