Így fejlődött az ügyfelekkel az iSolutions

A sikerhez vezető közös út - Így fejlődött az ügyfelekkel az iSolutions

Esettanulmány – Két eredményes ügyfelünk története, ahol korszerű informatikai megoldásokkal támogattuk a dinamikus növekedést

Idén novemberben Zrt.-vé alakult az iSolutions, ami egy új fejezetet nyitott vállalatunk életében. Ez a mérföldkő nemcsak a jövőbeni lehetőségeinket szélesíti ki, hanem remek alkalmat teremt arra is, hogy visszatekintsünk az elmúlt évtizedekre. Cégünk sikere ugyanis az évek során szorosan összefonódott partnereink fejlődésével. A sok esetben évtizedekre visszanyúló együttműködések alatt nemcsak az informatikában nyújtottunk támogatást ügyfeleinknek. A közös munkának köszönhetően szoros kapcsolatot építettünk ki a cégvezetőkkel és döntéshozókkal, ami hozzásegített minket ahhoz, hogy üzleti szemléletű és emberközpontú rendszerüzemeltető szolgáltatást alakítsunk ki. Ebben a cikkben két olyan esettanulmányt szeretnénk bemutatni, amelyek jól szemléltetik, hogyan fejlődtünk együtt ügyfeleinkkel és a technológiával a több mint 20 éves fennállásunk során.

Növekedés, aminek a technológia nem szab gátat – A Jobtain története

A Jobtain egy magyar tulajdonban lévő munkaerő-kölcsönző cég, akikkel 2015-ben kezdtük meg az együttműködést. A munkánk kezdetén a vállalkozás legnagyobb kihívása az volt, hogy tevékenységeik rendkívül széttagoltak voltak, amit az se könnyített meg, hogy az ország különböző pontjain és a határon túl működő irodákban, egymástól távol dolgoztak. A kommunikáció legnagyobb része telefonon zajlott, a dokumentációs követelmény a hatóságok felé bonyolult volt és rengeteg értékes időt vett el a munkatársak életéből. Emellett a belső folyamatok aktív követése is kihívást jelentett, ami a cég számára egy fontos prioritás volt. Az iSolutions a felhőalapú technológia bevezetésével teremtett rendet és átláthatóságot a cég IT rendszerében. A Google által kínált egységes fájlkezelés, a hatékony levelezés és az online meeting eszközök lehetővé tették a csapatok számára, hogy a fizikai távolság ellenére hatékonyan dolgozzanak együtt.

Az automatizált üzleti folyamatok bevezetésével csökkentettük az adminisztrációs terheket

Az együttműködésünk kezdetén a Jobtain kb. 20 munkatárssal dolgozott együtt és nagyjából 300-500 kölcsönzött munkavállalót menedzselt. Mára a munkatársak száma meghaladja a 100-at és 2-4 ezer toborzott munkavállalót foglalkoztatnak. A cég gyors növekedését az tette lehetővé, hogy az iSolutionsnek köszönhetően a technológia nem állt az útjukba, mivel a vállalkozással együtt az alkalmazott informatikai megoldások is fejlődtek. A felhő bevezetését a G-Smart üzleti automatizáció követte, amivel drasztikusan csökkentettük az olyan adminisztrációs terheket, mint például a munkavállalói szerződések, ki- és bejelentések dokumentációja és a toborzási és beléptetési folyamatok követése. 

 Cseréld a körülményes adminisztrációt értékesebb feladatokra a G-Smart megoldásunkkal! Olvasd el a cikkünket és tudj meg többet az üzleti automatizációról!

A siker titka a profi változásmenedzsment

Cégünk egyik lényeges erőssége, hogy az IT fejlesztéseket minden esetben úgy menedzseljük, hogy az ne jelentsen fennakadást ügyfeleink napi munkavégzésében. Egy új rendszer bevezetése vagy a felhőre való átállás folyamata olyan jellegű projektek, amiben a legtöbb rendszergazda cégnek nagyon kevés tapasztalata van. Az iSolutions ezzel szemben már több, mint 200 ügyfél átállásában nyújtott támogatást, aminek köszönhetően rutinos a változáskezelésben és az ehhez szükséges projektmenedzsmentben.

A felhő lehetővé teszi a rugalmas és költséghatékony mobilitást

A Jobtain fejlődése szempontjából a felhőalapú rendszer bevezetése kulcsfontosságú lépés volt. A Google Workspace amellett, hogy lehetővé teszi az IT költségek optimalizálását, támogatja a mobilitást, ami elengedhetetlen a kollégák hatékony munkavégzéséhez. A Jobtain a nagyobb ügyfeleknél akár több száz munkatársat is foglalkoztat, akik koordinációját, munkaügyi dokumentációját és egyéb ügyeit a partnerek telephelyén kihelyezett ideiglenes irodákban végzik. Így olyan IT rendszerre van szükségük, ami könnyen alkalmazkodik a különböző helyszínekhez, ebben pedig jelenleg a felhő a legjobb. A Jobtain számára az is óriási versenyelőnyt jelentett, hogy a Google felhőnek köszönhetően már jóval a pandémia előtt elkezdték használni az online meeting megoldásokat, így 2020-ban különösebb nehézségek nélkül álltak át a hibrid és home-office munkavégzésre.

IT tréningeken keresztül a munkatársak is hamar megismerték és megszerették az új rendszert

A Jobtain-nél az IT támogatás mellett az oktatásra is nagy hangsúlyt fektettünk. Az első években rengeteg gyakorlati tréninget tartottunk, amit külön a munkatársak kompetenciája szerint állítottunk össze. Az informatikai tréningek során nemcsak a technológia hátterét és használatát mutattuk be a Jobtain csapatának, hanem olyan rendszerszemléletű munkamodellt adtunk át,  amit azóta is remekül alkalmaznak a mindennapi feladatvégzés során.

Az iSolutions az évek során szorosan beépült a Jobtain szervezetébe ahol a vezetőket támogatva ma is segíti az üzleti döntéseket. Büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk ennek a sikertörténetnek, amit a következő években is közösen írunk tovább.

 

Az évtizedeken és határokon átívelő siker titka – A Develor története

A Develor nemcsak Magyarország, hanem Európa és a Közel-Keleti régió egyik vezető tréning cége, akikkel együttműködésünk egészen a 90-es évek végéig nyúlik vissza. Ebben az időben az IT világát még a 2000-es év beköszöntétől való félelem uralta, ami remekül mutatja, hogy akkoriban mennyire kezdetleges szinten volt a vállalkozások informatikai tudása. A Develor azonban – ambíciózus cégként – már akkor is látta, hogy a fejlődés csak korszerű IT megoldásokkal érhető el, ehhez pedig az iSolutions jogelődjét hívta segítségül, hogy biztosítsa a szükséges infrastruktúrát és technológiai támogatást a cégnek.

Hogyan lesz egy pár fős vállalkozásból nemzetközi piacvezető cég?

Az első években a Develor egy budapesti irodában működött, ahol mindössze 8-10 fő dolgozott, azonban 1999-től rohamos növekedésnek indult. Ma már közel 200 munkatársuk dolgozik 18 országban. A cégnél való munkavégzés hagyományosan az irodában zajlott, ám a trénerek jellemzően házon kívül, változatos helyszíneken dolgoznak. Mivel a 2000-es években az internetelérés még közel sem volt magától értetődő, bérelt vonalakon keresztül biztosították a kapcsolatot, ami súlyos költségekkel terhelte a céget.

A Develor korai technológiai áttöréseit az Oracle csoportmunka rendszere segítette, ami a felhő elődjeként lehetővé tette a vállalkozás adatkezelésének korszerűsítését. Mivel a nemzetközi terjeszkedés során hamar jelentkezett az igény egy központi szisztéma és tudásbázis kialakítására, az iSolutions egy olyan IT rendszert épített ki, amely egységesítette a levelezést, a tréninganyagok nyilvántartását, valamint a dokumentációt nemcsak a magyar, hanem az összes helyi vállalat számára. Ez lehetővé tette a különböző országokban működő irodák zökkenőmentes együttműködését, ami 2000-es évek elején óriási versenyelőnyt jelentett a cégnek. 2010 magasságában azonban már megjelent a Google felhőtechnológiája, ami hamar kiszorította a versenytársait és piacvezetővé vált.

Felhővel ma már akár a négynapos munkahét is elérhető! Olvasd el a cikkünket és tudd meg, mi mindent nyerhetnek a cégek és a munkavállalók a Google Workspace bevezetésével!

A Google felhő megjelenésével egy új időszámítás kezdődött

Az iSolutions Magyarországon az első IT szolgáltatók között volt, ami felismerte a Google Cloud-ban rejlő potenciált, így az Oracle rendszert leváltva a Develor Csoportnál is bevezette a felhőalapú megoldásokat. A Google technológiája új korszakot hozott a cég számára: modern, átlátható, és költséghatékony megoldást biztosított, amely nemcsak a hatékonyságot növelte, de lehetővé tette, hogy a munkatársak a különböző országokból is úgy dolgozzanak együtt, mintha ugyanabban az irodában lennének. A felhőnek köszönhetően az iSolutions távolról, fizikai jelenlét nélkül tudja menedzselni a cégcsoport külföldi irodáinak IT rendszerét, ami hatalmas előnyt és költséghatékonyságot jelentett. Az együttműködés eredményeként a Develor nemcsak az IT infrastruktúra területén lépett szintet, de stabil alapot teremtett a nemzetközi sikerekhez és a további terjeszkedéshez is.

A Develor és az iSolutions együttműködése remek példa arra, hogy a technológia és az innováció hogyan támogatja a határok nélküli növekedést és a globális versenyképességet. Ha Te is szintet lépnél az üzleti életben és ehhez szükséged van egy megbízható IT partnerre, keress fel minket és tervezzük meg együtt a sikerhez vezető utat!

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.

A sütik használatával kapcsolatos általános információk
Az iSolutions a felhőszolgáltatások széles skáláját kínálja (Google Workspace, Office, Microsoft 365)

A cookie-k alkalmazásának célja lehet például:

  1. a weboldal funkcionalitásának monitorozása és folyamatos fejlesztése,
  2. a weboldal működése során fellépő technikai problémák (pl. a böngészés lassulása, a weboldal elérhetetlensége stb.) azonosítása és kezelése,
  3. a használati szokásokra (pl. a böngészés időpontja, a böngészéssel töltött időtartam, a honlap egyes részeinek megtekintésével töltött időtartam, a böngészésre használt eszköz típusa [asztali számítógép, tablet, mobiltelefon stb.], a böngészés során végzett aktivitás típusai [görgetés, koppintás, kurzormozgatás], a böngésző típusa és verziószáma, az operációs rendszer típusa, a böngészés földrajzi színhelye, a honlapon böngésző egyéni beállításainak megjegyzése, a honlap használatával kapcsolatban jelzett egyedi igények, javaslatok  stb.) jellemző és a felhasználói igényekre vonatkozó információk gyűjtése és elemzése.

A cookie célja a weboldal minél magasabb színvonalú működésének biztosítása a felhasználói élmény növelése érdekében.

Az iSolutions Kft. törekszik arra, hogy olyan cookie-kat és hasonló technológiai eszközöket alkalmazzon, illetve olyan szolgáltatóktól vegyen igénybe ilyen eszközöket, amely eszközök, illetve szolgáltatók a weboldal látogatóinak, mint homogén csoportnak a felhasználási szokásairól gyűjtenek adatokat a látogatói viselkedésminták, igények rögzítésével, nem pedig a felhasználóról, mint egyénről.

Ön dönti el, hogy hozzájárul-e a célok szerint kategóriákba sorolt sütik használatához: hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja a cookie bannerben. Ez alól kivételt képeznek a weboldal megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen – ún. "elengedhetetlen" – sütik, amelyeket az Ön hozzájárulása nélkül is elhelyezhetünk a böngészésre használt eszközén. Szükséges azonban hangsúlyozni, hogy ez kizárólag azért történik, hogy lehetővé tegyük a weboldal használatát. Más, például a "beállítások" kategóriába tartozó sütik segítenek a weboldalnak megőrizni az Ön beállításait. A "statisztikai" kategóriába sorolt sütik segítséget nyújtanak számunkra a felhasználói szokások feltérképezéséhez, míg a "marketing" sütik lehetővé teszik, hogy személyre szabott ajánlatokkal keressük meg Önt.

Amennyiben valamely süti leírása mellett szolgáltatóként az iSolutions Kft. nevét látja (ezek az ún. First Party sütik), a sütit az iSolutions Kft. helyezte el a böngészésre használt eszközén. Minden egyéb esetben a süti mellett jelzett külső fél helyezte el a sütit (ezek az ún. Third Party sütik).

A sütikkel kapcsolatban további információk találhatók a honlapunkon elérhető adatkezelési tájékoztató „A Weboldalon használt sütik” című fejezetében.

A weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik

Ezek a sütik nélkülözhetetlenek a weboldal működéséhez, ezért nem kapcsolhatók ki. Általában csak olyan tevékenységekre válaszul kerülnek elhelyezésre, mint a szolgáltatások kérése, így például a süti használati beállítások megadása vagy űrlapok kitöltése. A böngészőjében beállíthatja a sütik blokkolását vagy az azokra való figyelmeztetést, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal vagy annak meghatározott részei egyáltalán nem működnek.

Statisztikai célú sütik

E sütik segítségével vesszük számba az oldalunkon történő látogatásokat és az internetes forgalom forrásait, hogy ily módon mérjük és javítsuk az oldalunk teljesítményét, használhatóságát. A sütik segítenek meghatározni a weboldal népszerű és kevésbé népszerű funkcióit, valamint a látogatói aktivitások (pl. görgetés sebessége, egy-egy menüpontban eltöltött időtartam stb.) jellemzőit. A sütik által gyűjtött információkat nem az egyedi, hanem az általános felhasználói szokások feltérképezésére és elemzésére használjuk fel. Amennyiben nem engedélyezi a statisztikai sütik használatát, nem értesülünk róla, hogy felkereste az oldalunkat.

Marketing célú sütik

Ezeket a sütiket hirdetőpartnereink helyezik el az oldalunkon keresztül. A sütiket az Ön érdeklődési körének megfelelő profil felállítására és az ahhoz illeszkedő hirdetések megjelenítésére használjuk. A „marketing” célú sütik egyedileg azonosítják a böngészőjét és a böngészésre használt eszközét (telefon, laptop, tablet, asztali számítógép stb.). Amennyiben nem engedélyezi ezeket a sütiket, nem élvezheti az Ön preferenciái szerint összeállított, célzott hirdetések előnyét.