Karrierlehetőség az iSolutions-nél
E-mail címünk
Jelentkezz csapatunkhoz IT HELPDESK munkakörre!

Hibrid munkavégzés: Budaörs és Home office
Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező, profi rendszergazda szolgáltatást nyújtó cég vagyunk,
amely elsősorban a hazai KKV-k számára kínál szakértő szintű, felhő alapú támogatást. Kiszervezett IT
üzemeltetési szolgáltatásunk alapját a folyamatosan elérhető telefonos kapcsolat biztosítja, így
ügyfeleink mindig számíthatnak ránk. Jelenleg IT Helpdesk csapatunkba keresünk egy kedves, agilis
és jól kommunikáló csapattagot, aki segíti ügyfeleinket a mindennapi informatikai kihívások
megoldásában. Ha szívesen dolgoznál egy dinamikusan fejlődő cégnél, ügyfélközpontú
környezetben, várjuk jelentkezésedet!
AMIRE BÜSZKÉK VAGYUNK
✅ Folyamatosan fejlődünk és növekszünk
✅ Újítók vagyunk!
FELADATOK
● Hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése
● Napi rendszergazdai teendők ellátása
● Felhasználók napi gondjainak, kéréseinek kezelése telefonon és email alapján
● Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása
● Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása
● Rendszerfejlesztési feladatok ellátása
AMIT KÍNÁLUNK
● Hibrid munkavégzés
● Kellemes irodai környezet
● Céges étkező – kávé, üdítő, gyümölcs, nasi, fagyi
● Parkoló, biciklitároló, zuhanyzási lehetőség
● Kutyabarát munkahely vagyunk
● A szakmai fejlődésed számunkra is prioritás
ELVÁRT VÉGZETTSÉG
● Legalább középfokú informatikai végzettség
● Diploma
SZAKMAI ELVÁRÁSOK
● Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat (KKV szektorban, vagy KKV-k számára dolgozó
szolgáltatóként)
● Távmenedzsment, ticketing tapasztalat
● Ügyfélkezelésben, ügyfelek kiszolgálásában szerzett tapasztalat (Front desk)
● Windows operációs rendszer és MS Office vállalati üzemeltetési tapasztalat, TCP/IP hálózati
ismeretek
MILYEN MUNKATÁRSAT KERESÜNK?
● Ügyfélorientált személyiség
● Kiemelkedő kommunikációs képesség
● Csapatjátékos beállítódás
ELŐNYT JELENT
● Alap szintű angol nyelvtudás (néhány ügyfelünk kiszolgálásához szükséges)
● VPN, MikroTik, Panda, TeamViewer, terminál szerver, Google G Suite / Workspace, Office
365, Mac és más Apple termékek és technológiák használatában szerzett jártasság
MUNKAVÉGZÉS HELYE
Hibrid munkavégzés, 2-3 nap iroda (Budaörs) és home office vegyesen megegyezés szerint
MUNKAREND
● 08.00-16.20 vagy 08.40-17.00 óráig
● Esetenként ügyelet
MIKOR ÁLLHATSZ MUNKÁBA?
Azonnal
Ha a meghirdetett pozíciónk felkeltette az érdeklődésed, kérjük küldd el nekünk magyar nyelvű
önéletrajzodat az allas@isolutions.hu címre! A tárgyban kérünk jelöld meg a megpályázott pozíciót: IT Helpdesk állás.
VÁRJUK A JELENTKEZÉSED!