Teljeskörű rendszergazda szolgáltatás

Tapasztalt informatikai rendszerüzemeltető csapat az IT infrastruktúra zökkenőmentes működéséért

Bízd profikra a céged informatikáját, az IT rendszerüzemeltetést, és koncentrálj az üzleti növekedésre!

Az iSolutions tapasztalt IT szolgáltatóként az ügyfél igényeihez igazodva testreszabott informatikai megoldást kínál minden üzleti kihívásra. Rendszergazda szolgáltatásunk egyik legnagyobb előnye a költséghatékonyság, hiszen így a vállalatodnak nincsen szüksége arra, hogy saját IT szakembereket alkalmazzon.

Nálunk egy közel 30 főből álló IT csapat nyújt rendszerüzemeltetési támogatást a cégednek, melyben különféle informatikai területek és rendszerek szakértői dolgoznak. Ennek köszönhetően folyamatos rendelkezésre állást és gyors problémamegoldást biztosítunk, ami képessé teszi vállalkozásodat a versenyképesség növelésére, valamint a technológiai kihívások kezelésére anélkül, hogy viselnie kéne az IT területre vonatkozó erőforrások terhét.

Bízd profikra a céged informatikáját és koncentrálj az üzleti növekedésre!

mi az az msp?

Managed Service Provider
Csodafegyver a digitális felzárkózásban​

Egy tapasztalt Managed Service Provider mérettől  függetlenül bármelyik cégnek profi és összetett informatikai támogatást nyújt annak érdekében, hogy lépést tartson a technológia fejlődésével és biztonságosan kezelhesse a mindennapi IT kihívásokat.

Mi az MSP? – Az MSP egy olyan külső szakértő cég vagy szolgáltató, amely átvállalja egy adott szervezet informatikai rendszereinek, szoftvereinek és hálózatainak teljes körű kezelését és felügyeletét. Magyarul tehát hívhatjuk IT támogatásnak, vagy rendszergazdai szolgáltatásnak is

Azonban azt mindenképpen le kell szögeznünk, hogy az iSolutions MSP szolgáltatása jóval összetettebb annál, mint amit a hazai cégek többsége ma a rendszergazdai feladatok alatt ért.

Ismerd meg közelebbről profi rendszergazda szolgáltatásainkat!
KÉRJ AJÁNLATOT!

Milyen tevékenységeket fog össze a profi MSP szolgáltatásunk?

Tapasztalt informatikai rendszerüzemeltető csapat az IT infrastruktúra zökkenőmentes működéséért
Széleskörű Cloud szakértelmünkkel segítünk kiaknázni a felhőszolgáltatások nyújtotta lehetőségeket hogy megszüntessük az irodai munka korlátait. Legyen szó Google Workspace vagy Microsoft 365 rendszerről, szakszerű támogatást nyújtunk ügyfeleink távoli rugalmas munkavégzéséhez. 1 of 9 Mivel a vállalati szerverek az üzleti működés alapjait képezik, azok stabilitása és hatékonysága kritikus fontosságú. IT szolgáltatói feladataink közé tartozik a szerverek karbantartása, frissítése és felügyelete, valamint a rendszeres adatmentések kezelése. 2 of 9 A digitális eszközökkel kapcsolatos feladatok kezelésében is segítjük ügyfeleinket. Ez magában foglalja az eszközök nyilvántartását, kezelését, frissítését, és a készülékek kiválasztásban és beszerzésben való aktív részvételt az üzleti igények és a vállalkozás költségvetése mentén. 3 of 9 Ez a tevékenység magában foglalja a szoftverek és alkalmazások, valamint a rendszerek és eszközök frissítését. A változások kezelése különösen fontos olyan területeken, mint például a pénzügyi programok, ahol a rendszeresfrissítések elengedhetetlenek. 4 of 9 Feladatunk, hogy felkészüljünk a váratlan helyzetekre és előre gondoskodjunk a lehetséges megoldásokról. Az iSolutions-nél amellett, hogy segítjük ügyfeleinket a vészhelyzeti forgatókönyvek kidolgozásában, gondoskodunk az IT rendszerek váratlan események utáni gyors visszaálításáról is. 5 of 9 Az IT biztonsági feladatok közé tartozik a vírusvédelem biztosítása vírusirtó szoftverek telepítésével, valamint az olyan biztonsági intézkedések bevezetése is, mint a biztonságos adatmentés vagy kétfaktoros autentikáció, amely nagyobb védelmet biztosít a jogosulatlan hozzáférésekkel és zsarolóvírusokkal szemben. 6 of 9 Az informatikai rendszerüzemeltetés a digitális rendszerek és eszközök működőképességének biztosítását jelenti. Nálunk a kiszervezett IT mindarra képes, mint egy belső rendszergazda. Ha elromlik egy eszköz, vagy sérül a hálózat, gyorsan reagálunk és igyekszünk azonnali megoldást kínálni a problémára. 7 of 9 A rendszermonitoring az informatikai rendszerek és eszközök felügyeletének proaktív megközelítése, melynek során speciális szoftverek segítségével folyamatosan figyeljük ügyfeleink IT rendszereinek állapotát. Ezek a monitoring rendszerek képesek azonnal jelenteni, ha szükséges frissítést, vagy hibát észlelnek. 8 of 9 Az egyszerűen elérhető helpdesk egy kulcsfontosságú eleme a rendszergazda szolgáltatásunknak. Ez az ügyfél oldalán elérhető elsődleges támogatási pont, ami az informatikai problémák azonnali kezelésében segít. Az iSolutions-nél egyszerre 6 helpdesk munkatárs várja a bejövő hívásokat. 9 of 9

Tudd meg, mi mindenben támogatja cégedet egy profi IT szolgáltató!

kérj egyedi csomagajánlatot!

A gombra kattintás után munkatársunk 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeid egyikén.

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.