Teljes körű rendszergazda szolgáltatás

Tapasztalt informatikai rendszerüzemeltető csapat az IT infrastruktúra zökkenőmentes működéséért

Bízd profikra a céged informatikáját, az IT rendszerüzemeltetést, és koncentrálj az üzleti növekedésre!

Az iSolutions tapasztalt IT szolgáltatóként az ügyfél igényeihez igazodva testreszabott informatikai megoldást kínál minden üzleti kihívásra. Rendszergazda szolgáltatásunk egyik legnagyobb előnye a költséghatékonyság, hiszen így a vállalatodnak nincsen szüksége arra, hogy saját IT szakembereket alkalmazzon.

Nálunk egy közel 30 főből álló IT csapat nyújt rendszerüzemeltetési támogatást a cégednek, melyben különféle informatikai területek és rendszerek szakértői dolgoznak. Ennek köszönhetően folyamatos rendelkezésre állást és gyors problémamegoldást biztosítunk, ami képessé teszi vállalkozásodat a versenyképesség növelésére, valamint a technológiai kihívások kezelésére anélkül, hogy viselnie kéne az IT területre vonatkozó erőforrások terhét.

Bízd profikra a céged informatikáját és koncentrálj az üzleti növekedésre!

mi az az msp?

Managed Service Provider
Csodafegyver a digitális felzárkózásban​

Egy tapasztalt Managed Service Provider mérettől  függetlenül bármelyik cégnek profi és összetett informatikai támogatást nyújt annak érdekében, hogy lépést tartson a technológia fejlődésével és biztonságosan kezelhesse a mindennapi IT kihívásokat.

Mi az MSP? – Az MSP egy olyan külső szakértő cég vagy szolgáltató, amely átvállalja egy adott szervezet informatikai rendszereinek, szoftvereinek és hálózatainak teljes körű kezelését és felügyeletét. Magyarul tehát hívhatjuk IT támogatásnak, vagy rendszergazdai szolgáltatásnak is

Azonban azt mindenképpen le kell szögeznünk, hogy az iSolutions MSP szolgáltatása jóval összetettebb annál, mint amit a hazai cégek többsége ma a rendszergazdai feladatok alatt ért.

Ismerd meg közelebbről profi rendszergazda szolgáltatásainkat!
KÉRJ AJÁNLATOT!

Milyen tevékenységeket fog össze a profi MSP szolgáltatásunk?

Tapasztalt informatikai rendszerüzemeltető csapat az IT infrastruktúra zökkenőmentes működéséért
Széleskörű Cloud szakértelmünkkel segítünk kiaknázni a felhőszolgáltatások nyújtotta lehetőségeket hogy megszüntessük az irodai munka korlátait. Legyen szó Google Workspace vagy Microsoft 365 rendszerről, szakszerű támogatást nyújtunk ügyfeleink távoli rugalmas munkavégzéséhez. 1 of 9 Mivel a vállalati szerverek az üzleti működés alapjait képezik, azok stabilitása és hatékonysága kritikus fontosságú. IT szolgáltatói feladataink közé tartozik a szerverek karbantartása, frissítése és felügyelete, valamint a rendszeres adatmentések kezelése. 2 of 9 A digitális eszközökkel kapcsolatos feladatok kezelésében is segítjük ügyfeleinket. Ez magában foglalja az eszközök nyilvántartását, kezelését, frissítését, és a készülékek kiválasztásban és beszerzésben való aktív részvételt az üzleti igények és a vállalkozás költségvetése mentén. 3 of 9 Ez a tevékenység magában foglalja a szoftverek és alkalmazások, valamint a rendszerek és eszközök frissítését. A változások kezelése különösen fontos olyan területeken, mint például a pénzügyi programok, ahol a rendszeresfrissítések elengedhetetlenek. 4 of 9 Feladatunk, hogy felkészüljünk a váratlan helyzetekre és előre gondoskodjunk a lehetséges megoldásokról. Az iSolutions-nél amellett, hogy segítjük ügyfeleinket a vészhelyzeti forgatókönyvek kidolgozásában, gondoskodunk az IT rendszerek váratlan események utáni gyors visszaálításáról is. 5 of 9 Az IT biztonsági feladatok közé tartozik a vírusvédelem biztosítása vírusirtó szoftverek telepítésével, valamint az olyan biztonsági intézkedések bevezetése is, mint a biztonságos adatmentés vagy kétfaktoros autentikáció, amely nagyobb védelmet biztosít a jogosulatlan hozzáférésekkel és zsarolóvírusokkal szemben. 6 of 9 Az informatikai rendszerüzemeltetés a digitális rendszerek és eszközök működőképességének biztosítását jelenti. Nálunk a kiszervezett IT mindarra képes, mint egy belső rendszergazda. Ha elromlik egy eszköz, vagy sérül a hálózat, gyorsan reagálunk és igyekszünk azonnali megoldást kínálni a problémára. 7 of 9 A rendszermonitoring az informatikai rendszerek és eszközök felügyeletének proaktív megközelítése, melynek során speciális szoftverek segítségével folyamatosan figyeljük ügyfeleink IT rendszereinek állapotát. Ezek a monitoring rendszerek képesek azonnal jelenteni, ha szükséges frissítést, vagy hibát észlelnek. 8 of 9 Az egyszerűen elérhető helpdesk egy kulcsfontosságú eleme a rendszergazda szolgáltatásunknak. Ez az ügyfél oldalán elérhető elsődleges támogatási pont, ami az informatikai problémák azonnali kezelésében segít. Az iSolutions-nél egyszerre 6 helpdesk munkatárs várja a bejövő hívásokat. 9 of 9

Tudd meg, mi mindenben támogatja cégedet egy profi IT szolgáltató!

kérj egyedi csomagajánlatot!

A gombra kattintás után munkatársunk 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeid egyikén.

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.

A sütik használatával kapcsolatos általános információk
Az iSolutions a felhőszolgáltatások széles skáláját kínálja (Google Workspace, Office, Microsoft 365)

A cookie-k alkalmazásának célja lehet például:

  1. a weboldal funkcionalitásának monitorozása és folyamatos fejlesztése,
  2. a weboldal működése során fellépő technikai problémák (pl. a böngészés lassulása, a weboldal elérhetetlensége stb.) azonosítása és kezelése,
  3. a használati szokásokra (pl. a böngészés időpontja, a böngészéssel töltött időtartam, a honlap egyes részeinek megtekintésével töltött időtartam, a böngészésre használt eszköz típusa [asztali számítógép, tablet, mobiltelefon stb.], a böngészés során végzett aktivitás típusai [görgetés, koppintás, kurzormozgatás], a böngésző típusa és verziószáma, az operációs rendszer típusa, a böngészés földrajzi színhelye, a honlapon böngésző egyéni beállításainak megjegyzése, a honlap használatával kapcsolatban jelzett egyedi igények, javaslatok  stb.) jellemző és a felhasználói igényekre vonatkozó információk gyűjtése és elemzése.

A cookie célja a weboldal minél magasabb színvonalú működésének biztosítása a felhasználói élmény növelése érdekében.

Az iSolutions Kft. törekszik arra, hogy olyan cookie-kat és hasonló technológiai eszközöket alkalmazzon, illetve olyan szolgáltatóktól vegyen igénybe ilyen eszközöket, amely eszközök, illetve szolgáltatók a weboldal látogatóinak, mint homogén csoportnak a felhasználási szokásairól gyűjtenek adatokat a látogatói viselkedésminták, igények rögzítésével, nem pedig a felhasználóról, mint egyénről.

Ön dönti el, hogy hozzájárul-e a célok szerint kategóriákba sorolt sütik használatához: hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja a cookie bannerben. Ez alól kivételt képeznek a weboldal megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen – ún. "elengedhetetlen" – sütik, amelyeket az Ön hozzájárulása nélkül is elhelyezhetünk a böngészésre használt eszközén. Szükséges azonban hangsúlyozni, hogy ez kizárólag azért történik, hogy lehetővé tegyük a weboldal használatát. Más, például a "beállítások" kategóriába tartozó sütik segítenek a weboldalnak megőrizni az Ön beállításait. A "statisztikai" kategóriába sorolt sütik segítséget nyújtanak számunkra a felhasználói szokások feltérképezéséhez, míg a "marketing" sütik lehetővé teszik, hogy személyre szabott ajánlatokkal keressük meg Önt.

Amennyiben valamely süti leírása mellett szolgáltatóként az iSolutions Kft. nevét látja (ezek az ún. First Party sütik), a sütit az iSolutions Kft. helyezte el a böngészésre használt eszközén. Minden egyéb esetben a süti mellett jelzett külső fél helyezte el a sütit (ezek az ún. Third Party sütik).

A sütikkel kapcsolatban további információk találhatók a honlapunkon elérhető adatkezelési tájékoztató „A Weboldalon használt sütik” című fejezetében.

A weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik

Ezek a sütik nélkülözhetetlenek a weboldal működéséhez, ezért nem kapcsolhatók ki. Általában csak olyan tevékenységekre válaszul kerülnek elhelyezésre, mint a szolgáltatások kérése, így például a süti használati beállítások megadása vagy űrlapok kitöltése. A böngészőjében beállíthatja a sütik blokkolását vagy az azokra való figyelmeztetést, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal vagy annak meghatározott részei egyáltalán nem működnek.

Statisztikai célú sütik

E sütik segítségével vesszük számba az oldalunkon történő látogatásokat és az internetes forgalom forrásait, hogy ily módon mérjük és javítsuk az oldalunk teljesítményét, használhatóságát. A sütik segítenek meghatározni a weboldal népszerű és kevésbé népszerű funkcióit, valamint a látogatói aktivitások (pl. görgetés sebessége, egy-egy menüpontban eltöltött időtartam stb.) jellemzőit. A sütik által gyűjtött információkat nem az egyedi, hanem az általános felhasználói szokások feltérképezésére és elemzésére használjuk fel. Amennyiben nem engedélyezi a statisztikai sütik használatát, nem értesülünk róla, hogy felkereste az oldalunkat.

Marketing célú sütik

Ezeket a sütiket hirdetőpartnereink helyezik el az oldalunkon keresztül. A sütiket az Ön érdeklődési körének megfelelő profil felállítására és az ahhoz illeszkedő hirdetések megjelenítésére használjuk. A „marketing” célú sütik egyedileg azonosítják a böngészőjét és a böngészésre használt eszközét (telefon, laptop, tablet, asztali számítógép stb.). Amennyiben nem engedélyezi ezeket a sütiket, nem élvezheti az Ön preferenciái szerint összeállított, célzott hirdetések előnyét.