Ez a 9 Google Workspace tipp interaktív élménnyé varázsolja a közös munkát
A vállalatok rohamos iramban történő digitalizációja során gyakran nehéz feladattá válik a munkatársak tevékenységeinek összehangolása, valamint az információk és feladatok rendszerezése. A Google éppen ezért folyamatosan fejleszti a Google Workspace alkalmazásokat, hogy a rendszer minél hatékonyabban segíthesse a munkatársak virtuális együttműködését és élménnyé tegye a közös munkát.
Cikkünkben 9 nagyszerű Google Workspace tippel segítünk az online feladataid rendszerezésében, valamint olyan praktikákat mutatunk, amivel a kollégákkal és vezetőkkel történő napi együttműködésed is lényegesen megkönnyítheted!
1. Szervezz könnyedén munkahelyi rendezvényeket, utazásokat és csapatépítőket!
A több munkatárs jelenlétével szervezett események koordinálása a legtöbb esetben nem egyszerű. Legyen szó munkahelyi rendezvényről, üzleti kirándulásról, vagy csapatépítő programról, sokszor nehézségekbe ütközik az információátadás és még nehezebb a visszajelzések kezelése.
Hogy egyszerű dolgod legyen, első lépésként hozz létre egy Google Forms kérdőívet, hogy felmérd munkatársaid preferenciáit az esemény helyszínével, programjával és időpontjával kapcsolatban. Ha ez meg van, létrehozhatsz egy csoportos levelezőlistát, amin a résztvevők naprakész információkat kaphatnak, értesülhetnek a legfrissebb tudnivalókról emellett könnyen kommunikálhatnak egymással és a program szervezőivel egyaránt.