Az iSolutions profi Google Workspace menedzsment szolgáltatása

Google Workspace, korábbi nevén G Suite megkönnyíti a munkatársak közötti online kollaborációt

Profi Google Workspace menedzsment segítségével a Te céged is óriásit fejlődhet a digitalizációban!

Minősített Google partnerként szakértő támogatással segítjük a vállalkozások növekedését a felhőben!

A Google Workspace kiváló megoldást kínál a vállalkozások digitális átállására és az üzleti folyamatok optimalizálására. Ehhez azonban szakszerű beállítások és körültekintő kezelés szükséges. A Google Workspace optimális konfigurációja és a folyamatos frissítések nyomon követése ma már ugyanolyan szakértelmet igényel, mint bármilyen rendszergazda feladat. Éppen ezért egyre fontosabbá válik, hogy még a kisebb cégek üzleti fiókjait is egy naprakész tudással rendelkező Google specialista kezelje. Mi az iSolutionsnél nemcsak a felhőbe költözés folyamatában segítjük ügyfeleinket, hanem a Google Workspace menedzsmentben is folyamatos támogatást biztosítunk. Sőt, azok számára a cégek számára is átfogó tanácsadást nyújtunk, akik tőlünk függetlenül, már korábban átálltak a Google Workspace-re, de szeretnék még hatékonyabbá tenni a benne zajló munkát és együttműködést.

Workspace admin, avagy a Google felhő lelke

Az elmúlt öt évben a Google Workspace admin felülete óriási fejlődésen ment keresztül. Ez az a platform, ahol irányíthatjuk és felügyelhetjük a szervezet teljes rendszerét és itt kell elvégezni a beállításokat is. Bár a felület törekszik az átláthatóságra, egy átlagos felhasználónak mégis nagyon nehéz eligazodnia rajta, hiszen rendkívül szerteágazó funkciókkal és beállításokkal rendelkezik. Így ahhoz, hogy egy vállalkozás hatékonyan és a megfelelő biztonsági beállításokkal testre szabhassa a Google Workspace fiókját, mindenképpen szüksége lesz egy szakemberre, aki kiigazodik a platformon, és a cég működését és céljait figyelembe véve elvégzi az optimális konfigurációt. Az üzleti igények felmérése ebben kulcsfontosságú szerepet játszik. Egészen más beállításokra lesz szüksége egy 5-10 fős kisvállalkozásnak, mint egy 30 fős cégnek, és megint más igényei lesznek egy olyan vállalatnak, ahol esetleg már több munkacsoport és divízió is működik. 

Szakértő Google Workspace rendszergazdaként, fogékonyak vagyunk a vállalkozások változó üzleti igényeire, így hatékony megoldást kínálunk azoknak a cégeknek, akik a Google felhőalapú platformjára való áttéréssel szeretnék fejleszteni az üzleti folyamataikat és az együttműködést. A Workspace admin menedzsmenttel levesszük a cégvezetők válláról a felület kezelésével járó terheket és gondoskodunk arról, hogy a rendszer beállításai mindig naprakészek és biztonságosak legyenek.

Google Workspace, korábbi nevén G Suite megkönnyíti a munkatársak közötti online kollaborációt

A Workspace beállításokat bízd Google specialistára!

Mivel a Google alapvetően mindig törekszik arra, hogy a felületei könnyen kezelhetőek legyenek, így természetesen a Workspace-ről is rengeteg anyag áll rendelkezésre a gyártó oldalán. Egy átlagos felhasználónak azonban nagy nehézséget okozhat az, hogy a hatalmas tudásanyagból kikeresse azokat a megoldásokat, amikre szüksége van. A Google üzleti fiókok szakszerű beállítása és kezelése egy olyan összetett feladat, ami elmélyültebb tudást és szakmai tapasztalatot igényel. Példaként egy találó hasonlat: a betegségek gyógyításáról is rengeteget olvashatunk az interneten, azonban ha egészségügyi problémánk adódik, a szakszerű ellátás érdekében orvost keresünk fel. A Google felhővel is ez a helyzet, hiszen hiába olvasunk tippeket és tanácsokat a rendszer beállításaival kapcsolatban, egyáltalán nem lehetünk abban biztosak, hogy az megfelel a cég elvárásainak. Mivel minden szervezet más, így ennek megfelelően a cégek különböző felhőmegoldásokat igényelnek, amit a legnagyobb hatékonysággal csak egy képzett Google szakértő tud felmérni és megvalósítani.

Szakértőkkel gyerekjáték a felhőbe költözés

Számos ügyfelünket már az első pillanattól segítjük a felhőbe költözés során. Ez a folyamat egy alapos felméréssel kezdődik, ahol a vállalkozást megvizsgálva elkészítünk egy akciótervet és lépésről-lépésre levezényeljük a folyamatot. Ilyenkor a cégre szabjuk a rendszert és egy iSolutions által összeállított, folyamatosan frissülő képzési anyagból le is oktatjuk a Workspace használatát a munkatársaknak. Sok esetben tapasztaljuk, hogy a kollégák bár azt hiszik, hogy jól ismerik a Google rendszereit az oktatásokon csodálkoznak rá, hogy mennyi funkció van, amiről még nem is hallottak.  Ezt a folyamatot egy olyan saját protokoll és alapján állítjuk fel, amit közel 200 cég Workspace infrastruktúrára való átállásának tapasztalatai alapján raktunk össze és az ügyfeleinknél bevált gyakorlatok mentén folyamatosan fejlesztjük.

Az iSolutions csapata minősített Google partnerként folyamatos továbbképzéseken vesz részt annak érdekében, hogy tudása mindig naprakész legyen. A Workspace változásairól és fejlesztéseiről mindig az elsők között értesülünk, így aktuális tájékoztatást nyújtunk ügyfeleinknek és állandó frissítésekkel gondoskodunk az általunk kezelt üzleti fiókok hatékonyságáról. Emellett folyamatos tanácsadással és oktatással állunk ügyfeleink rendelkezésére, aminek köszönhetően segítjük az eredményes munkavégzést és csapatmunkát.

Google Workspace, korábbi nevén G Suite megkönnyíti a munkatársak közötti online kollaborációt

Komoly nehézségekkel kell szembenézniük azoknak a cégeknek, akik organikusan kerülnek a felhőbe

Nem kis számban találkozunk olyan cégekkel is, akik maguktól, úgymond organikusan kerülnek valamilyen úton-módon a felhőbe. Vagy saját elhatározásból, vagy valaki javaslatára, vagy úgy, hogy ingyenes Gmail fiókról térnek át a Google üzleti csomagjára. Az a tapasztalatunk, hogy ezeknél a vállalkozásnál sokáig működőképesnek látszik az a gyakorlat, hogy a cégvezető vagy egy munkatárs kezeli a Workspace beállításokat, azonban hosszú távon általában olyan problémák ütik fel a fejüket a levelezésben vagy a fájlkezelésben, aminek megoldása már naprakész szaktudást igényel. Általában ilyenkor jövünk a képbe mi, hogy szakszerű támogatást és tanácsadást nyújtsunk a rendszerrel kapcsolatban és orvosoljuk a felmerülő problémákat. Azt azonban mindenképpen le kell szögeznünk, hogy ebben az esetben sokszor sokkal nehezebb dolgunk van, mintha nulláról építenénk fel a cég rendszerét, hiszen az évek óta rosszul kezelt fiókokat a legtöbb esetben sokkal nehezebb rendbe rakni, mint újakat felállítani.

Mutatjuk, milyen veszélyekkel járhat az, ha egy cég nem kap szakértő segítséget a Workspace-re való átállás során

A nem megbízható levelezés veszélyezteti a cég üzleti kapcsolatait: A Gmail technikai beállításainak szakszerű elvégzése nélkül a vállalkozás levelezése komoly problémákba ütközhet. Ilyen esetekben sokszor a spam-ben köthetnek ki a cég által küldött üzenetek és az is előfordulhat, hogy egy rossz beállítás miatt nem kap meg fontos üzeneteket. Mivel a Gmail több Google alkalmazással is integrálva van, így elengedhetetlen, hogy a beállításai mindig optimalizálva legyenek.

A rosszul kiosztott jogosultságok veszélyeztetik a cég adatvagyonát: A digitalizáció elterjedésével a cégek adatvagyonának értéke óriásira nőtt, aminek védelme érdekében elengedhetetlen a jogosultságok szigorú kiosztása és az erről készített adminisztráció vezetése. Ha ez egy cégnél nincs megfelelően kezelve, az könnyen adatvesztéshez és ezekből adódó visszaélésekhez vezethet, ami a milliós anyagi veszteségek mellett a legtöbb esetben a cég reputációjában is óriási károkat okoz.

Google Workspace, korábbi nevén G Suite megkönnyíti a munkatársak közötti online kollaborációt

Fontos adatok törlődhetnek az elhagyott email fiókokkal: A Workspace alapvetően egy irodai kelet-rendszer, aminek minden eleme integrált egymással. Ez azt jelenti, hogy a levelezés, a fájlok, a naptár és más alkalmazások mind össze vannak kötve. Éppen ezért a munkatársak kiléptetése szigorú protokoll mentén kell, hogy felépüljön. A felhasználó egyszerű törlésével a hozzá tartozó címlisták, levelezések, naptárbejegyzések és fájlok is törlődnek a rendszerből, ami visszaállíthatatlan károkat okoz. Tapasztalt Workspace rendszergazdaként nekünk arra is van megoldásunk, hogy az elhagyott fiókok törlésével ne vesszenek el a cégek számára fontos adatok.

Az áttekinthetetlen fájlrendszer adatvesztést okoz: Úgy is könnyen elveszhetnek a cég adatai, ha nincs megfelelően felépítve és kezelve a közös fájlrendszer. A hatékony csapatmunka egyik legfontosabb feltétele az átlátható fájlstruktúra, amit mindenki egységesen kezel. Mi az iSolutionsnél segítünk ügyfeleinknek kialakítani egy logikusan felépülő mapparendszert, ami a cég minden munkatársa számára egyszerűen kezelhető.

A nem megfelelő előfizetés anyagi ráfizetés a cégeknek: Mivel a Google-nak többféle üzleti csomagja és számos kiegészítő szolgáltatása van, így a legtöbb vállalkozásnak nehéz eldöntenie, hogy melyik a számára legmegfelelőbb előfizetés. Ennek az az eredménye, hogy sok cég olyan szintű szolgáltatásra fizet elő, amit nem tud kihasználni. Vagy egyszerűen fogalmazva: drágább csomagot vesz, mint amire szüksége van. 

200+ ügyféllel az iSolutionsnél pontosan tudjuk, hogy a sikeres működéshez milyen Workspace megoldásokra van szüksége egy adott vállalkozásnak. Szakértő tanácsadásunknak köszönhetően partnereink az elérhető Google üzleti csomagok közül a leginkább testhezálló és költséghatékony konstrukciókat választhatják.

Fedezd fel a Workspace rendszergazda szolgáltatásunkat és használd ki a Google üzleti előnyeit!
Vedd fel velünk a kapcsolatot és legyél Te a következő elégedett ügyfelünk!

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.