Automatizált üzleti folyamatok akár pár napon belül – Ismerd meg G-SMART szolgáltatásunkat!

Automatizált üzleti folyamatok a G-Smarttal

Cseréld a körülményes adminisztrációt értékesebb feladatokra a legújabb üzleti IT megoldásunkkal!

Az évek óta tartó digitális felzárkózásnak köszönhetően mára a legtöbb magyar cégnek van tapasztalata az online adatkezeléssel kapcsolatban. A különböző platformok közti zökkenőmentes munka és adatáramlás kivitelezése azonban a legtöbb KKV számára problémát jelent. Számos hazai cég rendszergazdájaként azt látjuk, hogy a legtöbb vállalkozás a mai napig manuálisan iktatja az adatait, vagy másolja át egyik rendszerből a másikba. Talán mondanunk sem kell, hogy ez a gyakorlat nemcsak időigényes, de a hibalehetőségek kockázatát is magában hordozza. Ezt a problémát felismerve vezettük be G-SMART szolgáltatásunkat, amely új paradigmát teremt az üzleti folyamatok kezelésében. Ebben a cikkben nemcsak a G-SMART módszertanunkat ismerheted meg, de arra is rávilágítunk, hogy miért éri meg a cégednek!

Az adatok valós időben történő átadása ma már elengedhetetlen a zavartalan működéshez

Mivel hazánkban már sok területen jogszabály is előírja a kötelező adatszolgáltatást – például a NAV esetében -,  így mára elkerülhetetlenné vált az, hogy a cégek valamilyen felhőrendszerben létezzenek. Azonban azt látjuk, hogy a legtöbb vállalkozás szigetszerűen működő rendszerekben dolgozik, amik nem kommunikálnak egymással. Tehát ha az egyik rendszerbe bekerül egy adat, az a másik platformra csak úgy tud átkerülni, ha valaki manuálisan átvezeti, ami megnehezíti az adatok valós idejű követését. Az innovatív G-SMART szolgáltatásunk lényege, hogy összeköti és integrálja a szigetszerűen működő rendszereket, mindezt a Low-code / No-code módszertan alkalmazásával. Ez egy egyszerű programozási módszer, ami gyors és költséghatékony megoldást jelent szinte bármilyen üzleti problémára. Ennek köszönhetően elegendő az adatok egyszeri bevitele a vállalat rendszerébe, amelyek  automatikusan integrálhatók más platformokra és dokumentumokba is.

A G-SMART megoldások bevezetése csak pár napot vesz igénybe

Mivel minden vállalkozás másként működik, így az első lépés az, hogy felmérjük az ügyfél igényét. Ez azt jelenti, hogy elmondja nekünk a problémáját, amit az üzleti folyamatokhoz is értő füllel hallgatunk, majd lefordítjuk az informatika nyelvére. Itt nemcsak az a fontos, hogy milyen rendszerekben dolgozott eddig a cég, hanem az is, hogy hogyan végzik mindennapi feladataikat a munkatársak. Ennek megismerésére általában 3-4 kulcsemberrel konzultálunk a cégtől, akikkel közreműködve kialakítunk egy olyan testreszabott megoldást a vállalkozás számára, amit egyszerűen és kényelmesen használhat. A G-SMART megoldásokban az a jó, hogy rendkívül gyorsan kivitelezhetők. Maga a programozás csak 2-3 napot vesz igénybe, és a rendszerre való átállás is csak egy pár napos folyamat. 

Tedd hatékonyabbá céged működését G-SMART megoldások bevezetésével!

Kezdd el még ma!

Technológia a G-SMART mögött

A G-SMART egyik legelőnyösebb tulajdonsága, hogy olyan megoldást biztosít a cégeknek, ami egy külön szoftverrel több millió forintos tétel lenne. Egy új szoftver bevezetése ráadásul nagyon időigényes és a munkatársak is nehezen sajátítják el az újfajta feladatvégzést. A G-SMART ezzel szemben pont azért nagyszerű, mert a munka a vállalkozás megszokott rendszereiben folyhat tovább (pl.: ERP, Google Sheet, Google Naptár, Számlázz.hu), amelyek közt programozás segítségével kijelöljük az utat az információáramlásnak.

A Google Workspace-ben élő cégeknek a G-SMART extra előnye, hogy az ingyenesen hozzáférhető Google App Script-nek köszönhetően olyan program is létrehozható, ami a Workspacebe épülve hozzáfér minden adathoz, melyekből egyszerűen és pillanatok alatt konvertálhatók dokumentumok, táblázatok, emailek és naptárbejegyzések is.

A G-SMART megoldásokkal értékesebb feladatokra cserélheted az adminisztrációt

A fentiekből talán már számodra is kiderült, hogy a G-SMART megoldásainkkal nem csupán időt és bosszúságot spórolnatsz meg a cégeknek, hanem gondoskodhatsz arról is, hogy a munkafolyamataid hatékonyabbak legyenek, valamint felszabadíthatod a munkatársak adminisztrációval töltött idejét, miközben a hibázások lehetősége is csökken. Ezáltal több idő jut azokra a feladatokra amellyel céged komoly versenyelőnyre tehet szert. Ilyen lehet például a partnerekkel vagy ügyfelekkel való kapcsolattartás, a termékfejlesztés, sales, marketing vagy egyéb stratégiai szintű feladatok. Nem beszélve arról, hogy ma már a munkavállalók számára is értéket képvisel, ha a munkaidejüket nem kell feleslegesnek tűnő copy-paste-elésekkel tölteniük, helyette kreatív és hasznos feladatokat végezhetnek.

Oké, de mennyibe kerül a G-SMART bevezetés a cégemnek?

Van egy jó hírünk! A G-SMART megoldáshoz se extra szerverbérlésre, se extra alkalmazások előfizetésére nem lesz szükséged! A szolgáltatást egy nagyon kedvező havi előfizetéses konstrukcióval nyújtjuk a cégednek, amiben benne van a felmérés, a folyamat megtervezése, a programozás, a rendszer gyakorlati oktatása és a havi konzultáció. Ráadásul a bevezetés után – ha már úgy érzed komfortosan használjátok a rendszert -, az előfizetés díja jelentősen csökkenthető az újabb G-SMART megoldást kívánó informatikai igények felmerüléséig. 

Pár tipikus üzleti folyamat, amelyeket G-SMART módszertannal már megoldottunk ügyfeleinknek

1. Területi képviselők nyomonkövetése

Partnerünk egy gyártó cég, aki olyan területi képviselőkkel dolgozik, akik az ország különböző régióiban látogatják a partnereket. Ezek a képviselők egy saját nyilvántartásban, legtöbbször Excel táblázatban vezették a hozzájuk tartozó partnerek adatait: fogyás, raktárkészlet, megrendelések stb. Ezeket az adatokat időről-időre emailen keresztül küldték el a cégnek,  ahol eztuán manuálisan kerültek iktatásra a központi rendszerbe. Ezt a folyamatot ügyfelünk az általunk bevezetett G-SMART megoldással jelentősen leegyszerűsítette. Az új szisztémával a képviselők által felvezetett adatok már egyből megjelennek a cég központi rendszerében. Ezenfelül a területi képviselők látogatásának részleteit, a kilométer adatokat és más releváns információkat is nyomon követhet a vállalat.

2. Szerződések generálása

Ügyfelünk egy munkaerő közvetítő cég, aki napi szinten rengeteg munkavállalói szerződéssel dolgozik. Ezek a dokumentumok jellemzően nagyon hasonlóak, ahol csak pár személyes adat (név, cím, adószám, stb.) változik. Ezeket korábban másolással és az adatok manuális kitöltésével oldották meg, de ahogy nőtt a cég, egyre nagyobb szükség volt egy gyorsabb és egyszerűbb megoldásra. Szerencsére a G-SMART módszertannal pár nap alatt egy olyan rendszert építettünk ki, ami a munkavállalói adatok egyszeri bevitelével biztosította a szükséges szerződések generálását, ráadásul azt is lehetővé tette, hogy ezek az adatok helytől és eszköztől függetlenül elérhetőek legyenek.

3. Szabadságok vezetése és jóváhagyása

Partnerünk egy nagyobb 200+ fős vállalat, ahol több divízió egymás mellett dolgozik. Itt korábban gyakran okozott fennakadásokat a szabadságok nyomonkövetése. A szabadság kérelmek a HR-hez érkeztek, de a jóváhagyást a divíziók vezetői adták ki, a havi bérszámfejtés pedig a könyvelés feladata volt. Itt a problémát az jelentette, hogy ezek a területek nem mindig láttak rá egymás nyilvántartására, így sokszor alakult ki bonyodalom, a szabadságok körül. A G-SMART szolgáltatásunknak köszönhetően egy olyan átfogó rendszert alakítottunk ki ügyfelünknek, ahol a szabadságok nyilvántartása mindenki számára követhető és átlátható.


Lépj szintet az informatikában! Ha téged is érdekelnek üzleti G-SMART megoldásaink, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.

A sütik használatával kapcsolatos általános információk
Az iSolutions a felhőszolgáltatások széles skáláját kínálja (Google Workspace, Office, Microsoft 365)

A cookie-k alkalmazásának célja lehet például:

  1. a weboldal funkcionalitásának monitorozása és folyamatos fejlesztése,
  2. a weboldal működése során fellépő technikai problémák (pl. a böngészés lassulása, a weboldal elérhetetlensége stb.) azonosítása és kezelése,
  3. a használati szokásokra (pl. a böngészés időpontja, a böngészéssel töltött időtartam, a honlap egyes részeinek megtekintésével töltött időtartam, a böngészésre használt eszköz típusa [asztali számítógép, tablet, mobiltelefon stb.], a böngészés során végzett aktivitás típusai [görgetés, koppintás, kurzormozgatás], a böngésző típusa és verziószáma, az operációs rendszer típusa, a böngészés földrajzi színhelye, a honlapon böngésző egyéni beállításainak megjegyzése, a honlap használatával kapcsolatban jelzett egyedi igények, javaslatok  stb.) jellemző és a felhasználói igényekre vonatkozó információk gyűjtése és elemzése.

A cookie célja a weboldal minél magasabb színvonalú működésének biztosítása a felhasználói élmény növelése érdekében.

Az iSolutions Kft. törekszik arra, hogy olyan cookie-kat és hasonló technológiai eszközöket alkalmazzon, illetve olyan szolgáltatóktól vegyen igénybe ilyen eszközöket, amely eszközök, illetve szolgáltatók a weboldal látogatóinak, mint homogén csoportnak a felhasználási szokásairól gyűjtenek adatokat a látogatói viselkedésminták, igények rögzítésével, nem pedig a felhasználóról, mint egyénről.

Ön dönti el, hogy hozzájárul-e a célok szerint kategóriákba sorolt sütik használatához: hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja a cookie bannerben. Ez alól kivételt képeznek a weboldal megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen – ún. "elengedhetetlen" – sütik, amelyeket az Ön hozzájárulása nélkül is elhelyezhetünk a böngészésre használt eszközén. Szükséges azonban hangsúlyozni, hogy ez kizárólag azért történik, hogy lehetővé tegyük a weboldal használatát. Más, például a "beállítások" kategóriába tartozó sütik segítenek a weboldalnak megőrizni az Ön beállításait. A "statisztikai" kategóriába sorolt sütik segítséget nyújtanak számunkra a felhasználói szokások feltérképezéséhez, míg a "marketing" sütik lehetővé teszik, hogy személyre szabott ajánlatokkal keressük meg Önt.

Amennyiben valamely süti leírása mellett szolgáltatóként az iSolutions Kft. nevét látja (ezek az ún. First Party sütik), a sütit az iSolutions Kft. helyezte el a böngészésre használt eszközén. Minden egyéb esetben a süti mellett jelzett külső fél helyezte el a sütit (ezek az ún. Third Party sütik).

A sütikkel kapcsolatban további információk találhatók a honlapunkon elérhető adatkezelési tájékoztató „A Weboldalon használt sütik” című fejezetében.

A weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik

Ezek a sütik nélkülözhetetlenek a weboldal működéséhez, ezért nem kapcsolhatók ki. Általában csak olyan tevékenységekre válaszul kerülnek elhelyezésre, mint a szolgáltatások kérése, így például a süti használati beállítások megadása vagy űrlapok kitöltése. A böngészőjében beállíthatja a sütik blokkolását vagy az azokra való figyelmeztetést, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal vagy annak meghatározott részei egyáltalán nem működnek.

Statisztikai célú sütik

E sütik segítségével vesszük számba az oldalunkon történő látogatásokat és az internetes forgalom forrásait, hogy ily módon mérjük és javítsuk az oldalunk teljesítményét, használhatóságát. A sütik segítenek meghatározni a weboldal népszerű és kevésbé népszerű funkcióit, valamint a látogatói aktivitások (pl. görgetés sebessége, egy-egy menüpontban eltöltött időtartam stb.) jellemzőit. A sütik által gyűjtött információkat nem az egyedi, hanem az általános felhasználói szokások feltérképezésére és elemzésére használjuk fel. Amennyiben nem engedélyezi a statisztikai sütik használatát, nem értesülünk róla, hogy felkereste az oldalunkat.

Marketing célú sütik

Ezeket a sütiket hirdetőpartnereink helyezik el az oldalunkon keresztül. A sütiket az Ön érdeklődési körének megfelelő profil felállítására és az ahhoz illeszkedő hirdetések megjelenítésére használjuk. A „marketing” célú sütik egyedileg azonosítják a böngészőjét és a böngészésre használt eszközét (telefon, laptop, tablet, asztali számítógép stb.). Amennyiben nem engedélyezi ezeket a sütiket, nem élvezheti az Ön preferenciái szerint összeállított, célzott hirdetések előnyét.