Automatizált üzleti folyamatok akár pár napon belül – Ismerd meg G-SMART szolgáltatásunkat!

Automatizált üzleti folyamatok a G-Smarttal

Cseréld a körülményes adminisztrációt értékesebb feladatokra a legújabb üzleti IT megoldásunkkal!

Az évek óta tartó digitális felzárkózásnak köszönhetően mára a legtöbb magyar cégnek van tapasztalata az online adatkezeléssel kapcsolatban. A különböző platformok közti zökkenőmentes munka és adatáramlás kivitelezése azonban a legtöbb KKV számára problémát jelent. Számos hazai cég rendszergazdájaként azt látjuk, hogy a legtöbb vállalkozás a mai napig manuálisan iktatja az adatait, vagy másolja át egyik rendszerből a másikba. Talán mondanunk sem kell, hogy ez a gyakorlat nemcsak időigényes, de a hibalehetőségek kockázatát is magában hordozza. Ezt a problémát felismerve vezettük be G-SMART szolgáltatásunkat, amely új paradigmát teremt az üzleti folyamatok kezelésében. Ebben a cikkben nemcsak a G-SMART módszertanunkat ismerheted meg, de arra is rávilágítunk, hogy miért éri meg a cégednek!

Az adatok valós időben történő átadása ma már elengedhetetlen a zavartalan működéshez

Mivel hazánkban már sok területen jogszabály is előírja a kötelező adatszolgáltatást – például a NAV esetében -,  így mára elkerülhetetlenné vált az, hogy a cégek valamilyen felhőrendszerben létezzenek. Azonban azt látjuk, hogy a legtöbb vállalkozás szigetszerűen működő rendszerekben dolgozik, amik nem kommunikálnak egymással. Tehát ha az egyik rendszerbe bekerül egy adat, az a másik platformra csak úgy tud átkerülni, ha valaki manuálisan átvezeti, ami megnehezíti az adatok valós idejű követését. Az innovatív G-SMART szolgáltatásunk lényege, hogy összeköti és integrálja a szigetszerűen működő rendszereket, mindezt a Low-code / No-code módszertan alkalmazásával. Ez egy egyszerű programozási módszer, ami gyors és költséghatékony megoldást jelent szinte bármilyen üzleti problémára. Ennek köszönhetően elegendő az adatok egyszeri bevitele a vállalat rendszerébe, amelyek  automatikusan integrálhatók más platformokra és dokumentumokba is.

A G-SMART megoldások bevezetése csak pár napot vesz igénybe

Mivel minden vállalkozás másként működik, így az első lépés az, hogy felmérjük az ügyfél igényét. Ez azt jelenti, hogy elmondja nekünk a problémáját, amit az üzleti folyamatokhoz is értő füllel hallgatunk, majd lefordítjuk az informatika nyelvére. Itt nemcsak az a fontos, hogy milyen rendszerekben dolgozott eddig a cég, hanem az is, hogy hogyan végzik mindennapi feladataikat a munkatársak. Ennek megismerésére általában 3-4 kulcsemberrel konzultálunk a cégtől, akikkel közreműködve kialakítunk egy olyan testreszabott megoldást a vállalkozás számára, amit egyszerűen és kényelmesen használhat. A G-SMART megoldásokban az a jó, hogy rendkívül gyorsan kivitelezhetők. Maga a programozás csak 2-3 napot vesz igénybe, és a rendszerre való átállás is csak egy pár napos folyamat. 

Tedd hatékonyabbá céged működését G-SMART megoldások bevezetésével!

Kezdd el még ma!

Technológia a G-SMART mögött

A G-SMART egyik legelőnyösebb tulajdonsága, hogy olyan megoldást biztosít a cégeknek, ami egy külön szoftverrel több millió forintos tétel lenne. Egy új szoftver bevezetése ráadásul nagyon időigényes és a munkatársak is nehezen sajátítják el az újfajta feladatvégzést. A G-SMART ezzel szemben pont azért nagyszerű, mert a munka a vállalkozás megszokott rendszereiben folyhat tovább (pl.: ERP, Google Sheet, Google Naptár, Számlázz.hu), amelyek közt programozás segítségével kijelöljük az utat az információáramlásnak.

A Google Workspace-ben élő cégeknek a G-SMART extra előnye, hogy az ingyenesen hozzáférhető Google App Script-nek köszönhetően olyan program is létrehozható, ami a Workspacebe épülve hozzáfér minden adathoz, melyekből egyszerűen és pillanatok alatt konvertálhatók dokumentumok, táblázatok, emailek és naptárbejegyzések is.

A G-SMART megoldásokkal értékesebb feladatokra cserélheted az adminisztrációt

A fentiekből talán már számodra is kiderült, hogy a G-SMART megoldásainkkal nem csupán időt és bosszúságot spórolnatsz meg a cégeknek, hanem gondoskodhatsz arról is, hogy a munkafolyamataid hatékonyabbak legyenek, valamint felszabadíthatod a munkatársak adminisztrációval töltött idejét, miközben a hibázások lehetősége is csökken. Ezáltal több idő jut azokra a feladatokra amellyel céged komoly versenyelőnyre tehet szert. Ilyen lehet például a partnerekkel vagy ügyfelekkel való kapcsolattartás, a termékfejlesztés, sales, marketing vagy egyéb stratégiai szintű feladatok. Nem beszélve arról, hogy ma már a munkavállalók számára is értéket képvisel, ha a munkaidejüket nem kell feleslegesnek tűnő copy-paste-elésekkel tölteniük, helyette kreatív és hasznos feladatokat végezhetnek.

Oké, de mennyibe kerül a G-SMART bevezetés a cégemnek?

Van egy jó hírünk! A G-SMART megoldáshoz se extra szerverbérlésre, se extra alkalmazások előfizetésére nem lesz szükséged! A szolgáltatást egy nagyon kedvező havi előfizetéses konstrukcióval nyújtjuk a cégednek, amiben benne van a felmérés, a folyamat megtervezése, a programozás, a rendszer gyakorlati oktatása és a havi konzultáció. Ráadásul a bevezetés után – ha már úgy érzed komfortosan használjátok a rendszert -, az előfizetés díja jelentősen csökkenthető az újabb G-SMART megoldást kívánó informatikai igények felmerüléséig. 

Pár tipikus üzleti folyamat, amelyeket G-SMART módszertannal már megoldottunk ügyfeleinknek

1. Területi képviselők nyomonkövetése

Partnerünk egy gyártó cég, aki olyan területi képviselőkkel dolgozik, akik az ország különböző régióiban látogatják a partnereket. Ezek a képviselők egy saját nyilvántartásban, legtöbbször Excel táblázatban vezették a hozzájuk tartozó partnerek adatait: fogyás, raktárkészlet, megrendelések stb. Ezeket az adatokat időről-időre emailen keresztül küldték el a cégnek,  ahol eztuán manuálisan kerültek iktatásra a központi rendszerbe. Ezt a folyamatot ügyfelünk az általunk bevezetett G-SMART megoldással jelentősen leegyszerűsítette. Az új szisztémával a képviselők által felvezetett adatok már egyből megjelennek a cég központi rendszerében. Ezenfelül a területi képviselők látogatásának részleteit, a kilométer adatokat és más releváns információkat is nyomon követhet a vállalat.

2. Szerződések generálása

Ügyfelünk egy munkaerő közvetítő cég, aki napi szinten rengeteg munkavállalói szerződéssel dolgozik. Ezek a dokumentumok jellemzően nagyon hasonlóak, ahol csak pár személyes adat (név, cím, adószám, stb.) változik. Ezeket korábban másolással és az adatok manuális kitöltésével oldották meg, de ahogy nőtt a cég, egyre nagyobb szükség volt egy gyorsabb és egyszerűbb megoldásra. Szerencsére a G-SMART módszertannal pár nap alatt egy olyan rendszert építettünk ki, ami a munkavállalói adatok egyszeri bevitelével biztosította a szükséges szerződések generálását, ráadásul azt is lehetővé tette, hogy ezek az adatok helytől és eszköztől függetlenül elérhetőek legyenek.

3. Szabadságok vezetése és jóváhagyása

Partnerünk egy nagyobb 200+ fős vállalat, ahol több divízió egymás mellett dolgozik. Itt korábban gyakran okozott fennakadásokat a szabadságok nyomonkövetése. A szabadság kérelmek a HR-hez érkeztek, de a jóváhagyást a divíziók vezetői adták ki, a havi bérszámfejtés pedig a könyvelés feladata volt. Itt a problémát az jelentette, hogy ezek a területek nem mindig láttak rá egymás nyilvántartására, így sokszor alakult ki bonyodalom, a szabadságok körül. A G-SMART szolgáltatásunknak köszönhetően egy olyan átfogó rendszert alakítottunk ki ügyfelünknek, ahol a szabadságok nyilvántartása mindenki számára követhető és átlátható.


Lépj szintet az informatikában! Ha téged is érdekelnek üzleti G-SMART megoldásaink, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.