Sztenderd IT megoldások a cégek saját igényeire szabva

Csökkentse költségeit és optimalizálja üzleti folyamatait professzionális IT menedzsment szolgáltatásunkkal

3 ügyfelünk esetén keresztül mutatjuk be rendszergazda szolgáltatásunk sokoldalú megoldásait!

A digitalizáció elterjedése és az üzleti környezet dinamikus változása iparágtól függetlenül a rugalmas és skálázható IT megoldásokat helyezik előtérbe a vállalatok életében.  A felhőalapú rendszerekre való  átállással a szervezetek modern, rugalmas és biztonságos platformra építhetik fel digitális jelenlétüket, ami lehetővé teszi a gyors alkalmazkodást a konkurencia és a piac által diktált kiélezett versenyben.

200 + felhőbe költöztetett ügyféllel a hátunk mögött kijelenthetjük, hogy az iSolutions egyik sztenderd szolgáltatása a vállalatok felhőrendszerbe való beléptetése. És bár ezt a szolgáltatásunkat egy teljes mértékben egységesített séma szerint hajtjuk végre ügyfeleinknél, mégis minden esetben más és más igények és szempontok menték építjük ki a vállalkozások IT rendszerét. Ebben a blogcikkben három ügyfelünk esetén keresztül szeretnénk bemutatni, milyen összetett IT feladatok megoldását teszik lehetővé az általunk kínált testre szabott rendszerek és szolgáltatások.

Az iSolutions elsődleges célja mindig a cég igényeinek megismerése és megértése, így tőlünk minden ügyfelünk azt kapja, amire valóban szüksége van! Nálunk nincs mellébeszélés, világosan kommunikálunk és arra törekszünk, hogy az IT megoldásaink mögötti döntések a cégvezetők számára is transzparensek és érthetőek legyenek.

A kiszervezett informatika üzleti előnyeiről már egy korábbi cikkünkben is írtunk.
KATT ide és olvasd el!

Csökkentse költségeit és optimalizálja üzleti folyamatait professzionális IT menedzsment szolgáltatásunkkal

Lehetővé tesszük a határok nélküli együttműködést

Egy országos lefedettségű munkaerő kölcsönző cég azzal keresett fel minket, hogy szeretnék hatékonyabbá tenni az ország egymástól távoli pontjain és a határon túl működő irodáik együttműködését. Az együttműködésünk kezdetén összesen 7 irodájuk működött, minden egységben 2-3 munkatárssal, akik leggyakrabban telefonon kommunikáltak egymással. A cég levelezőrendszere és fájlszerver kezdetleges volt, és nem rendelkeztek közös naptár vagy egyéb projektkezelő rendszerrel sem. Ez a felállás nagyon megnehezítette a kollégák összehangolt munkáját, akikre rengeteg adminisztrációs feladat hárult, ami az emaileken keresztül történő küldözgetések miatt sokszor teljesen átláthatatlanná vált.

A helyzetet megvizsgálva a legjobb megoldásnak itt a Google Workspace bevezetése bizonyult, amivel nemcsak a korszerűtlen levelezőrendszert és fájlszervert váltottuk ki, de lehetővé tette a távoli irodák összehangolt munkáját is. A felhő alapú fájlkezelés megoldotta a dokumentumok egyidejű kezelését, és azonnali lehívását, amivel rengeteg adminisztrációval töltött munkaórát spóroltunk meg a cég kollégáinak. A Google Workspace bevezetésének hála ügyfelünk a Covid-járvány idején is eredményes munkavégzésre volt képes, sőt növekedett, aminek köszönhetően a közös munkánk kezdetén fennálló 35 fős létszáma mára 100+  főre emelkedett! A felhőre való átállás ráadásul azt is lehetővé tette, hogy megváljunk a régi elavult szerverektől is.

Low-code / No-code módszertan a belső folyamatok támogatására

Fenti ügyfelünk számára a ugyancsak kihívást jelentettek az összetett és rengeteg ismétléssel járó belső adminisztratív feladatok. Egy munkaerő kölcsönző cégnek ugyanis a munkavállalói szerződéskötéseknél, beléptetéseknél, kiléptetéseknél rengeteg papírmunkája van, főleg a külföldi dolgozók esetében, ahol ugyanazt az 5-6 adatot (név, anyja neve, születési idő, stb.) kell megadni akár 25-30 alkalommal. Az ilyen űrlapok kézi kitöltése nemcsak rengeteg időt vesz el, de megannyi hibalehetőséget rejt magában.

Ennek megoldására ügyfelünknek a Low-code / No-code módszertan segítségével olyan – a speciális belső folyamataikat támogató – rendszert állítottunk össze, amely segíti őket a dokumentumok előállításában és kitöltésében. Persze ahogyan ügyfelünk növekedett, úgy volt szükség egyre több smart megoldásra a működésükben, aminek köszönhetően mára a legösszetettebb adminisztratív feladataik is egyszerűen és gyorsan, pár kattintással elvégezhetők. Ezek a Low-code / No-code megoldások nemcsak azért praktikusak a cégeknek, mert 100%-ban testreszabhatók, hanem azért is, mert 2-3 nap alatt összeállíthatók, így lehetőséget adnak az üzlet kihívásokra történő gyors reagálásra. Eddig közel 15 folyamat támogató rendszert állítottunk össze ügyfelünknél, köztük komolyabb, az ERP számára is felfogható támogató szisztémát, és azóta is folyamatosan új megoldásokat fejlesztünk.

Az IT igazgató vagy másnéven CIO látja el a cégen belüli IT feladatkörök legmagasabb szintjét! KLIKK a cikkre és tudd meg, hogy miért van szüksége rá a vállalkozásodnak!

Csökkentse költségeit és optimalizálja üzleti folyamatait professzionális IT menedzsment szolgáltatásunkkal

Ha kell, a vasakat is rendbetesszük!

A következő eset jól példázza, hogy az iSolutions a hagyományos technológiák terén is szakértő segítség lehet a cégeknek. Egy nagy budapesti könyvelő iroda a Covid-járvány idején keresett fel minket, azzal az – akkoriban sok más céghez hasonló – igénnyel, hogy szeretnék megkönnyíteni a home office-ban dolgozó munkatársak együttműködését. A vállalat IT rendszereinek állapotfelmérése során azonban hamar világossá vált számunkra, hogy a legnagyobb feladatunk nem a cég felhőrendszerre való átállítása, hanem a szerverek, a hálózat és az informatikai szereplők rendberakása lesz. A cég ugyanis nagyon sok elhanyagolt saját szerverrel rendelkezett, amelyeket rendszerezni és korszerűsíteni kellett. Emellett a belső informatika, a munkakörök és beszállítók átszervezését is meg kellett oldanunk az általunk kiépített új IT környezetben.

Első körben a szervereken tárolt információk és szoftverek rendszerezését és az adatok biztonságos mentéseit alakítottuk ki, a további lépéseket pedig az új szisztémához igazítottuk. Ezután vezettük be a felhőt, amivel kiváltottuk a belső szerveren lévő emailezést Gmail levelező rendszerre, ami egyszerű kezelést tett lehetővé és rengeteg helyet szabadított fel a belső szervereken.

Mi az iSolutions-nél több, mint 10 éve foglalkozunk üzleti informatikával és közel 300 ügyfelünknek biztosítunk profi rendszergazda szolgáltatást. Nálunk jelenleg 34 full time rendszergazda dolgozik, akik mind szakértők az általuk kezelt területen. Így ügyfeleinknek minden feladat esetén a legmagasabb szintű támogatást nyújtjuk, a cég igényeire szabott feltételekkel versenyképes és kiszámítható áron.

Csökkentse költségeit és optimalizálja üzleti folyamatait professzionális IT menedzsment szolgáltatásunkkal

Elintézzük, hogy a cég IT infrastruktúrája 100%-ban a felhőben legyen!

Ügyfelünk egy építőipari projektmenedzsmenttel foglalkozó cég azzal az igénnyel állt elénk, hogy szeretnének megválni a vaskos szervereiktől és a vállalat minden létező adatával és rendszerével a felhőbe költözni. Ez nem kis feladat egy olyan cég esetében, ami közel három tetrabájtos fájlszerverrel, rajta rengeteg nagyméretű AutoCAD-es rajzzal, belső projektmenedzsment programmal, NAS adattárolással és SAP business rendszerrel is rendelkezik. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a feladat lehetetlen, csupán jól meg kellett tervezni és lépésről-lépésre felépíteni az átállást.

Első lépésként a fájlszervert váltottuk ki a felhővel, amit kezdetben visszaszinkronizáltunk a NAS-ra. Tehát az adatok helyben és a felhőben is mentésre kerültek. A felhő technológia  fejlődésével ügyfelünknek később már a NAS-ra se volt szüksége, így az adatokat 100%-ban a felhőben tudták tárolni és kezelni. Egyedül a SAP rendszer volt az, amit nem lehetett a felhőbe kiszervezni, így ez külső hosting központba került át, aminek lebonyolításában szintén támogattuk ügyfelünket.

Csökkentse költségeit és optimalizálja üzleti folyamatait professzionális IT menedzsment szolgáltatásunkkal

Az IT szolgáltató cégnél garantált a szakmai kontroll

Ez az eset jól mutatja, hogy a felhőbe szinte bármilyen informatikai rendszer átköltöztethető és biztonságosan, valamint egyszerűen kezelhető, még azok is, amikről klasszikusan az él a köztudatban, hogy kizárólag fájlszerveren működnek. Sőt! A technológia jelenlegi állása mellett a Cloud szerver sokkal kisebb anyagi és erőforrásbeli ráfordítást igényel, mint az ugyanolyan teljesítményű fájlszerver, így a legtöbb vállalkozásnak sokkal jobban megéri a felhőben kezelt IT infrastruktúra.

Az iSolutions-nél a szakmai kontroll garantált! A vállalkozások IT rendszereit a legszigorúbb biztonsági szabványok mentén építjük ki és kizárólag hitelesített és megbízható rendszereket használunk. Minden ügyfelünkkel több munkatársunk foglalkozik. Mivel mindenről pontos dokumentációt végzünk, így ügyfeleink valós időben követhetik, hogy éppen mi történik az IT rendszerükben.

Neked is van egy jó IT megoldásunk! Vedd fel velünk a kapcsolatot és lépj szintet testreszabott IT megoldásainkkal!

Töltsd ki az űrlapot és küldjük is az e-bookot!

Költöztesd céged adatait a felhőbe: vállalati felhőszolgáltatás, felhő tárhely

BIZTONSÁG A FELHŐBEN (E-BOOK)

Ebben az ebookban körbejárjuk az elmúlt évek informatikai változásait, a modern munkavégzésből adódó új kihívásokat, valamint azt, hogy a felhőrendszerek miként tudják megteremteni a vállalatok IT biztonságát. Emellett igyekszünk hasznos gyakorlati tanácsokat is adni, melyek segítségével egyszerűen csökkenthetőek az adatbiztonsági kockázatok.

A sütik használatával kapcsolatos általános információk
Az iSolutions a felhőszolgáltatások széles skáláját kínálja (Google Workspace, Office, Microsoft 365)

A cookie-k alkalmazásának célja lehet például:

  1. a weboldal funkcionalitásának monitorozása és folyamatos fejlesztése,
  2. a weboldal működése során fellépő technikai problémák (pl. a böngészés lassulása, a weboldal elérhetetlensége stb.) azonosítása és kezelése,
  3. a használati szokásokra (pl. a böngészés időpontja, a böngészéssel töltött időtartam, a honlap egyes részeinek megtekintésével töltött időtartam, a böngészésre használt eszköz típusa [asztali számítógép, tablet, mobiltelefon stb.], a böngészés során végzett aktivitás típusai [görgetés, koppintás, kurzormozgatás], a böngésző típusa és verziószáma, az operációs rendszer típusa, a böngészés földrajzi színhelye, a honlapon böngésző egyéni beállításainak megjegyzése, a honlap használatával kapcsolatban jelzett egyedi igények, javaslatok  stb.) jellemző és a felhasználói igényekre vonatkozó információk gyűjtése és elemzése.

A cookie célja a weboldal minél magasabb színvonalú működésének biztosítása a felhasználói élmény növelése érdekében.

Az iSolutions Kft. törekszik arra, hogy olyan cookie-kat és hasonló technológiai eszközöket alkalmazzon, illetve olyan szolgáltatóktól vegyen igénybe ilyen eszközöket, amely eszközök, illetve szolgáltatók a weboldal látogatóinak, mint homogén csoportnak a felhasználási szokásairól gyűjtenek adatokat a látogatói viselkedésminták, igények rögzítésével, nem pedig a felhasználóról, mint egyénről.

Ön dönti el, hogy hozzájárul-e a célok szerint kategóriákba sorolt sütik használatához: hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja a cookie bannerben. Ez alól kivételt képeznek a weboldal megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen – ún. "elengedhetetlen" – sütik, amelyeket az Ön hozzájárulása nélkül is elhelyezhetünk a böngészésre használt eszközén. Szükséges azonban hangsúlyozni, hogy ez kizárólag azért történik, hogy lehetővé tegyük a weboldal használatát. Más, például a "beállítások" kategóriába tartozó sütik segítenek a weboldalnak megőrizni az Ön beállításait. A "statisztikai" kategóriába sorolt sütik segítséget nyújtanak számunkra a felhasználói szokások feltérképezéséhez, míg a "marketing" sütik lehetővé teszik, hogy személyre szabott ajánlatokkal keressük meg Önt.

Amennyiben valamely süti leírása mellett szolgáltatóként az iSolutions Kft. nevét látja (ezek az ún. First Party sütik), a sütit az iSolutions Kft. helyezte el a böngészésre használt eszközén. Minden egyéb esetben a süti mellett jelzett külső fél helyezte el a sütit (ezek az ún. Third Party sütik).

A sütikkel kapcsolatban további információk találhatók a honlapunkon elérhető adatkezelési tájékoztató „A Weboldalon használt sütik” című fejezetében.

A weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik

Ezek a sütik nélkülözhetetlenek a weboldal működéséhez, ezért nem kapcsolhatók ki. Általában csak olyan tevékenységekre válaszul kerülnek elhelyezésre, mint a szolgáltatások kérése, így például a süti használati beállítások megadása vagy űrlapok kitöltése. A böngészőjében beállíthatja a sütik blokkolását vagy az azokra való figyelmeztetést, azonban ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal vagy annak meghatározott részei egyáltalán nem működnek.

Statisztikai célú sütik

E sütik segítségével vesszük számba az oldalunkon történő látogatásokat és az internetes forgalom forrásait, hogy ily módon mérjük és javítsuk az oldalunk teljesítményét, használhatóságát. A sütik segítenek meghatározni a weboldal népszerű és kevésbé népszerű funkcióit, valamint a látogatói aktivitások (pl. görgetés sebessége, egy-egy menüpontban eltöltött időtartam stb.) jellemzőit. A sütik által gyűjtött információkat nem az egyedi, hanem az általános felhasználói szokások feltérképezésére és elemzésére használjuk fel. Amennyiben nem engedélyezi a statisztikai sütik használatát, nem értesülünk róla, hogy felkereste az oldalunkat.

Marketing célú sütik

Ezeket a sütiket hirdetőpartnereink helyezik el az oldalunkon keresztül. A sütiket az Ön érdeklődési körének megfelelő profil felállítására és az ahhoz illeszkedő hirdetések megjelenítésére használjuk. A „marketing” célú sütik egyedileg azonosítják a böngészőjét és a böngészésre használt eszközét (telefon, laptop, tablet, asztali számítógép stb.). Amennyiben nem engedélyezi ezeket a sütiket, nem élvezheti az Ön preferenciái szerint összeállított, célzott hirdetések előnyét.